Ne aramıştınız

22 Eylül 2010 Çarşamba

PRATİK MEYVELİ KUP


Eşim ve oğlumun isteği üzerine hemen hazırlanmış çok basit bir tarif. En zor kısmı meyveleri soyup doğramak. 10 dk da herşey hazırdı. Tarif:
Malzemeler:
1 pkt orman meyveli toz krem şanti
Paketin üzerindeki tarife göre süt(ben hafif olması için suyla hazırladım)
arzu etiğiniz bir iki çeşit meyve(ben üzüm,kavun,armut ve şeftali kullandım)
Yapılışı:
Krem şantiyi su ya da sütle çırparak hazırlayın ve meyveler hazır olana kadar buzdolabında bekletin. Daha sonra meyvelerin kabuğunu soyup küp küp doğrayın. Biraz limon suyuyla karıştırıp birkaç dk suyunu bırakması için bekletin. Daha sonra kaseye ya da kupa önce bir kat meyve karışımı ardından bir kat krem şanti olacak şekilde sıralayın. Üzerini istediğiniz şekilde süsleyin. Ben kalan meyveleri paylaştırdım.
Not: En alt kata meyve salatası koyarsanız, tatlı biterken, krem şantinin ağızda bıraktığı yağlı tattan kurtulmuş olursunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.