Ne aramıştınız

5 Ekim 2010 Salı

BEŞAMEL SOSLU PATATESLİ TAVUK



Tavuk tandırdan kalan tavukları değerlendirmek için yaptığım bir yemek. Aslında tarif yok ortada ben uydurdum. Önce 1 adet soğan ve 3-4 diş sarımsağı az yağda soteledim. 1 adet patatesi soyup minik küpler halinde doğrayıp ekledim ve çok az su ilavesiyle birlikte biraz pişirdim. Daha önceden didiklediğim tavukla karıştırdım. Beşamel sosu da klasik şekilde hazırladım( un,süt,tuz tereyağı ve karabiberle;unu kavurmadım ama). Tavuklu karışımın üzerine döküp yaklaşık 200 derecelik fırına verdim(fırını önceden ısıtmadım). Gerçekten çok lezzetli oldu. Ayrıca kalan tavuklar da güzelce değerlenmiş oldu.

2 yorum:

  1. Tam benlik:)
    Çok severim böyle tatları..
    Sevgi ve selam ile

    YanıtlaSil
  2. aslında ben beşamel soslu lezzetleri çok sevmem ama arada böyle değişiklikler de iyi oluyor. sana da sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.