Ne aramıştınız

2 Ekim 2010 Cumartesi

TAVA BÖREĞİ

İlk kez yaptığım için zamanını ayarlayamadım. Dolayısıyla bazı yerleri yandı. Biz de o kısımları çıarıp yedik. Tadı çok güzeldi. Elimde başka fotoğraf olmadığı için de bu hafif yanık fotoğrafı eklemek zorunda kaldım. Oldukça pratik,kahvaltı sofraları ve habersiz geln misafirlere hemen hazırlanabilecek güzel bir tarif. Siz içine istediğiniz harcı hazırlayabilirsiniz. Ben patatesli harç hazırladım.
Malzmeler:
3 adet yufka
Peynirli, pataesli, ıspanaklı, mantarlı, tavuklu, makarnalı... istediğiniz bir harç
1 çay bardağı süt
tavayı yağlamak için margarin veya tereyağı
Yapılışı:
T.yağını tavaya koyup eritin. 1. yufkayı buruşturarak tavaya alın. Üzerine yarım yufka yayıp harcınızı döşeyin. 1 çay bardağı sütü üstüne gezdirip yarım yufka daha yayın. alttaki yufkanın kenarlarını toparlayıp son yufkayı da kırıştırarak kapatın. Orta ısıdaki ocakta her iki tarafını da kızarana kadar pişirin.

2 yorum:

  1. Senmisin acemi pek öyle gözükmüyo ama neyse hayırlı olsun beraberce nice tariflere inş.Bana da beklerim sevgili arkadaşım.SELAMETLE...

    YanıtlaSil
  2. yok ben cidden acemiyim. şöyle adam gibi lezzeti yerinde bir dolma yaptığım görülmemiştir daha. mayalı poğaça yapmayı yeni öğrendim. öncekiler güya mayalı oluyordu ama taş gibiydi. o yüzden acemiyim yani. ama iltifatın için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.