Ne aramıştınız

9 Ekim 2010 Cumartesi

TRUFF


Yine doğaçlama bir tarif. artan havuçlu kek dilimlerini robotta çektim. 1 paket çikolatalı pudingi sütle pişirdim(biraz daha koyu kıvam istediğim için sütü tariftekinden daha az kullandım ). İçine bir kaşık kadar tereyağı ekleyip erittim. Ocaktan aldıktan sonra kaymak tutmaması için karıştırarak ılıttım. Ufalanmış kekin üzerini pudingi döküp yoğurarak birbirine iyice karıştırdım. Ardından cevizden biraz iri parçalar koparı yuvarlak şekil verdim. Bir kısmını hindistan cevizine, bir kısmını da dövülmüş fındığa buladım. Oğlum çok severek yedi. Eşim de beğendi. Ben ise olsa da olur olmasa da diye düşündüm. Ama doğum günü ve çay daveti menüleri için iyi bir alternatif olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.