Ne aramıştınız

24 Kasım 2010 Çarşamba

KEREVİZ ÇORBASI

Malzemeler:
2 adet kereviz
1 adet iri patates
2 adet orta boy havuç
1 ade kuru soğan
2-3 diş sarımsak
Kaşığın ucuyla salça
Zeytinyağı
Et ya da tavuk suyu(arzuya göre yarı yarıya et suyu ve içme suyu da olabilir)
tuz, arzuya göre baharat( ben yenibahar, karabiber, kuru nane ve kekik kullandım)
Yapılışı:
Soğan ve sarımsağı doğrayıp az yağda soteledim. Ardından salçayı ve soyulup dilimlenmiş sebzeleri de ekleyerek biraz daha çevirdim ve yeterince et suyu ilave edip sebzeler iyice yumuşayıncaya kadar pişirdim. Sebzeler pişikten sonra blendırdan geçirip pürüzsüz hale getirdim( kıvamı çok koyu olursa su ilave edilerek ayarlanabilir). Tekrar tencereye aldım. Tuz, baharat ve biraz da zeytinyağı ekleyip bir iki taşım kaynattım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.