Ne aramıştınız

29 Kasım 2010 Pazartesi

TAVUK CİĞERİ

1 pkt tavuk ciğerini temizlemekle işe başladım. Daha doğrusu yürekle birlikte satıldığı için yüreğin kanlarını temizledim. Ardından süt, baharat ve biraz da tuz karışımından oluşan marine sosunda 2 saat kadar beklettim. Daha sonra süzgece alarak sosun iyice süzülmesini sağladım (ciğerler kuruyuncaya kadar ara ara karıştırdım). Un ve çay kaşığının ucu kadar karbonatı bir kapta karıştırıp ciğerleri bu karışıma buladıktan sonra, tavada kızdırdığım az miktardaki yağda soteledim. Hepsi bu kadar işte. Çok lezzetli oldu. Tavuk ciğeri, dana ciğerine göre biraz ağır olduğu için bence yanında mutlaka salatayla servis edilmesi gerekiyor. Bir de pirinç pilavıyla harika gidiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.