Ne aramıştınız

7 Nisan 2011 Perşembe

KARNABAHARLI HİNT GÖZLEMESİ

Tariflerini çok beğendiğim Cafe Pepela'dan aldım bu tarifi de. Biraz değiştirerek yaptım. Biz çok beğendik. Umarım siz de yapar ve beğenirsiniz.
Malzemeler:
250 gr ya da daha fazla karnabahar
İstenirse maydanoz, ıspanak, vs ince doğranmış yeşillik
Aldığı kadar un (ben yarı yarıya tam buğday unu ve beyaz un kullandım)
Tuz, baharatlar (ben karabiber, yenibahar, toz zencefil kullandım)
Yapılışı:
Önce karnabaharları haşlayıp püre haline getirelim. Diğer malzemelerle karıştırıp hamuru yoğuralım. Üzerini nemli bir bezle örterek 30 dk kadar dinlendirelim. Ardından, hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp merdaneyle tabak büyüklüğünde açalım. Az yağlı tavada her iki tarafını pişirelim.

2 yorum:

  1. değişik bir tarif olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim. aslında normal gözlemeye benzer bir tadı var. Karnabaharın kokusu falan yerken hiç hissedilmiyor.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.