Ne aramıştınız

25 Nisan 2011 Pazartesi

TAVUKLU MİLFÖY MANTISI

Herşeyi göz kararı yaptığım için tam ölçü veremiyorum. Dar zamanlar için çok güzel ve kurtarıcı bir yemek oldu. Tavsiye ederim.
Malzemeler:
Milföy hamuru
Tavuk göğsü
Kuru soğan
SarımsakMaydanoz
Tuz, baharatlar
Sarımsaklı yoğurt
Tereyağı ve pul biber
Yapılışı:
Tavuk göğsü, soğan, sarımsak, maydanoz, tuz ve baharatları mutfak robotundan geçirdim ve Az yağda kavurdum. İç harcım hemen hazır oldu. Milföyleri 4'e bölüp içlerine bu harçtan yerleştirdim. Hamurları kapatıp yağlı kağıt serdiğim fırın tepsisine dizdim. 180 der.lik fırında milföyler kızarıncaya kadar pişirdim. Pişen mantıları tabağa alıp üzerine sarımsaklı yoğurt ve biberli tereyağı gezdirdim. 

4 yorum:

  1. oldukça pratik lezzetlidir de eminim ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. değişik ve güzel olmuş eline sağlık
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. sağolun hanımlar. kullanabileceğim enkolay malzeme tavuktu o yüzden tavuklu yaptım ben. siz kıymayla denerseniz eminim daha da lezzetli olacaktır.

    YanıtlaSil
  4. sağolun hanımlar. kullanabileceğim enkolay malzeme tavuktu o yüzden tavuklu yaptım ben. siz kıymayla denerseniz eminim daha da lezzetli olacaktır.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.