Ne aramıştınız

24 Haziran 2011 Cuma

SOSLU UYDURMA TAVUK YEMEĞİ

Malzemeler:
Haşlanmış tavuk eti (baget kullandım)
Haşlanmış ve küp küp doğranmış patates
1/2 çay bardağı yoğurt
1 kaşık un
1 yumurtanın sarısı
1-1,5 bardak haşlama suyu
Tuz, karabiber
Üzerine: tereyağı ve toz kırmızı biber
Yapılışı:
Haşlanmış ve doğranmış patatesleri, tavada ısıttığım 2 kaşık sıvıyağda soteledim. Üzerine tavuk etlerini ekleyip, çok az haşlama suyu ilavesiyle kapağı kapalı olarak 5 dk kadar pişirdim. tuzunu ayarladıktan sonra ocağı kapattım. Ardından yoğurt, yumurta sarısı, un, tuz, karabiber ve haşlama suyunu çırpıp muhallebi kıvamına gelene kadar pişirdim. Tabağa aldığım tavuğun üzerine bu sosu döküp sıcak sıcak servis yaptım.

2 yorum:

  1. çok da güzel olmuş eline sağlık
    sevgiler
    yemekbirask.blogspot

    YanıtlaSil
  2. gerçekten degişik olmuş.ellerine saglık.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.