Ne aramıştınız

21 Eylül 2011 Çarşamba

KARPUZLU LİMONATA

Yaz günlerinin ferahlık veren iki lezzeti birleşti. Çok da güzel oldu. Ben hepsini gözkararı yaptığım için ölçü veremiyorum ama zaten ölçüsü de çok önemli değil. Tamamen damak zevkinize göre ayarlayabilirsiniz.
Malzemeler:
Limon
Karpuz
Şeker
Su
Yapılışı:
Limonları ince ince dilimleyip üzerine göz kararı şeker serptim. Biraz ovaladıktan sonra ağzı kapalı olarak buzdolabında beklettim (2 saat kadar). Dolaptan çıkarıp limonları elimle sıktım. Kalan posayı süzgeçten geçirdim. Üzerine, ezip süzgeçten geçirdğim karpuz suyunu ekledim. Biraz sulandırıp soğuk olarak servis yaptım.

12 yorum:

  1. Görüntüsü çok güzel ferah ferah hımm afiyet olsun
    limon ve karpuzun tadını merak ettim tabi bunu öğrenmek için denemek gerek :))
    Ellerine sağlık arkadaşım afiyetler olsun.
    hayırlı cumalar.....

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ediyorum. inanılmaz bir ferahlık veriyor gerçekten. ve ben karpuzla limonu çok yakıştırdım birbirine.

    YanıtlaSil
  3. Harika bir fikir..Karpuzdan limonata he..En çok sevdiğim şey karpuz :)

    YanıtlaSil
  4. benim için de en ferahlatıcı içecek limonata. hele de karpuzla birleşince...

    YanıtlaSil
  5. farklı bir içecek olmuş ama perdeyle renk uyumu da harika:))
    susamcorekotu

    YanıtlaSil
  6. hem farklı hem de lezzetli oldu. perdeyi ben de sonradan farkettim :))

    YanıtlaSil
  7. renk süper
    ellerine sağlık çok güzel olmuş
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim hande hanım.

    YanıtlaSil
  9. karpuzlu limonatamızı içtik artık yeni tarifler bekliyoruz :) ellerine sağlık.

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. yorumunuzu tebessümle okudum :)teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.