Ne aramıştınız

5 Nisan 2012 Perşembe

PIRASALI KİŞ


Daha önce tarifini verdiğim PEYNİRLİ PIRASA yı değiştirerek böyle bir kiş elde ettim. Çok çok lezzetli oldu. Hem de pratik.
Malzemeler:
1/2 pkt pırasa(migrosta satılan paketin yarısını kullandım, üzerinde ağırlığı belirtilmemişti)
3 yumurta
1 kangal sucuk
1 kalıp kadar beyaz peynir
1/2 bardak kaşar rendesi
3 havuç (rendelenecek)
2-3 kaşık un
Tuz (peynirin tuzu yeterli gelebilir), baharat (karabiber, toz zencefil)
Yapılışı:
Pırasaları doğrayıp havuçları rendeledim. Sıvı yağ koyduğum tavada hepsini birden, pırasalar yumuşayana kadar kavurdum. Bu arada sucuğu da dilimleyip tost makinesinde pişirdim. bir kaba yumurtaları kırıp çırptım. Beyaz peyniri ufaladım. Üzerine unu ekleyip iyice karıştırdım. Sucuk, kaşar  pırasalı karışım ve baharatlarla birlikte hepsini harmanladım. Yağladığım borcama bu harcı yayıp 175 der.de üzeri kızarana kadar pişirdim. 


Bu ölçülerle, küçük kare borcama göre bir karışım elde ettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.