Ne aramıştınız

29 Mayıs 2012 Salı

OFFF! YENİ BİR ŞEY DAHA ve BİR GELİŞME- VEEEEE YUPPPİİİİİİİ!

Şimdi de hem kendi postlarıma, hem de sizin postlarınıza yorum yapamıyorum. Yorum hanesinde ilgili post görünüyor. Bu nedir ya! Tamam izleyici panelinin görünmediği kişiler oluyormuş ama sonra düzeliyormuş (benimki 1 haftadır falan düzelmedi daha). Peki yorum yazamamak da neyin nesi oluyor? Var mı bilgisi olan, yol gösterebilecek olan?


Az önce google chrome yerine google dan bloguma girmeyi denedim. Daha önce google kullandığımda kumanda panelime ulaşamayıp sadece anasayfamı görebiliyordum. Ama şimdi kumanda panelime ulaşabiliyor, izleyicilerimi görebiliyor ve yorum yazabiliyorum. İlginç! Sanırım şimdi de böyle sorunlar yaratarak bizi yeniden google kullanmaya yönlendirmeye çalışıyorlar. 




Bu konuda sıkıntı çeken başkaları da olduğunu düşündüğümden, farkettiğim gelişmeleri eklemeye devam edeceğim.


İZLEYİCİ PANELİM VE YORUM HANEM GELMİŞ. ACAYİP SEVİNDİM. DÜZELMEYECEK DİYE ÇOK KORKMUŞ, ÇOK PANİK YAPMIŞTIM. YAŞASIIIIIIN!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.